torsdag 16 oktober 2008

fem stjärnor för loppis gump!(av fem)

ooh, kom hem från innebandyn för en stund sen!
så himla kul var det idag!
Vi trodde att det bara skulle vara tjejerna
iomed killarna är på hockey, men ack
så fel vi hade! När vi kom in i hallen så var
Björne, Robban, Thommas där ändå!
Var tydligen bara Arne & Hemming som
vart på hockey ikväll!
Och sen kom en kompis till Robban också!
Så det vart killarna mot tjejerna! (nej, vi vann
inte, men ärligt talat så var vi inte så pjåkiga)
det blev ganska så lika! Fast stackars mig
och Robban, vi skadade oss! Robbsi stukade
sin fossing (igen). Och jag vred mitt knä ett varv
eller två. nää inte riktigt men det töjdes nog
lite smått iallafall! Men inget värsta! Jag är bra
igen efter nattens vila:) Man är ju viking! :)
och en sak! Loppan har röva på rätt ställe
vid rätt tid!. perfekt tajming! (hennes gump
rädda många bollar från att åka in i vårat mål)

Nu tänkte jag göra ost mackor med oboy,
min och tez favvo kvällsmat på höst/vintern!
kommerihåg att vi alltid åt det efter vi kommit
in från pulka-backen när vi var små fjärtar!
mmm, har sett framemot den måltiden i flera
timmar!!
Efter det så ska jag minsan krypa ner och sova
sista jobbdagen imorron för den hära veckan!
hoppas innerligt att den går lika fort som idag!

so long suckers !!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Viva loppis gump.Hoppas knät blir bättre. Sov gott

Tezz sa...

haha :D Älska varm choklad o ost mackisar, bästa!