måndag 27 oktober 2008

:)

tjollahopp tjolla hej!

Kom nyss hem från loppis!
med lite färg på kroppen och
efter en fika ! mummmss!
Tittade på något programm på mtv
tror jag ! Någon serie om någon rik familj
där dottern skulle börja ha hand om sina
pengar själv. och lyckades inte alls med det!
haha! men kan ni gissa vad det var för
mobbar de använde? SIDEKICK! jaaa,
åter till dessa sidekick mobbar. jag
blir så avis! Men vi kom faktiskt på
värsta iden! iomed de bara finns i USA.
och Hanna (loppas syster) ska flytta dit!
så då ska hon ändå köpa sånna till oss
där å sedan skicka hem dem till oss!:) jeeej!
(om det är så att jag inte får en sådan i
födelsedagspresent eller julklapp)
smart va? kosta vad de kosta vill !
Jag ska ha en! Gick även nyss in på
en hemsida där man kunde göra sina egna
sidekick-skal och titta vad fint mitt blev ?





Nää nu ska jag fixa maten! hörs :) hej!

Inga kommentarer: