torsdag 9 oktober 2008

snart helg! :D

shit-pommes vad jag är trött idag. Och
det är bara torsdag! en hel fredag-dag kvar
tills det blir helg! Men ska väl vara glad för
att det bara är 1dag kvar i stället för 2.
oh. har precis förbakat pajdegen i ugnen och stekt
till köttfärsen. så har bara kvar att släng ihop allt
så det blir en ljuvlig wästerbotten-ost paj! :D
länge sedan vi åt det,och jag är riktigt sugen på
de just nu . Så det ska bli gott.

Sen vid kavrt i sju kommer loppis och hämtar oss
å då ska vi spela innebandy :D och jag ska inviga
min nya klubbis! jeej!

åh åh åh vad jag längtar till imorgon kväll.
slutar jobba klockan 18.oo och sen ska jag hem
och inte göra något alls. det ska bli så jäkla
skönt med helg. åh föressten ringde de hära företaget
om barnskötare, så klart var det to late.. typiskt.
men jag ska inte ge upp. jag hoppas jag jobba halv-dag
nån dag i nästa vecka . då ska jag bara sitta och leta leta leta
och söka söka söka massvis med jobb / utbildningar.
Jag kan ju så klart vara kvar där jag jobbar nu,
inte något större fel på de faktiskt, men jag vill
egentligen göra något annat. åh varför ska det
vara så svårt? jag hatar det! verkligen!
men jag vet att tillsist så kommer allt bli jätte bra.
så det gäller väl bara att ha lite tålamod!

nej nu ska jag vila lite så jag orkar
spöa skiten ur de andra på bandyn.
hej!

Inga kommentarer: