onsdag 1 oktober 2008

ooo oo ooo ooo men men men men

propp mätt. Har precis ätit middag.
I afton så blev det rostbiff med kroketter och Gräddfil.
Japp , Gräddfil. jag älskar gräddfil. Har det till nästintill
allt jag äter. Vet inte vad jag skulle gjort om inte gräddfil
fans. Nu tänker alla, öööö fan va rälit. nej. det är det inte alls
det är inte fetare än barnäsås. kanske dock inte lika mycket
smak på de, men jag tycker om mat som inte smakar så mycket!
haha. nu lät det jätte fel igen! men ni hajjar vad jag menar va?
Väntar just nu på att Idol ska börja. en hel timme kvar.
Då bjuder tven på Vänner & 2½ men. eller tvärtom.
Först 2½men og sedan vänner. men det går ju lika bra det!
Idag tror jag faktiskt att Arne stör sig jätte mycket på mig!
Jag är full av energi og går omkring i lägenheten og antigen
"sjunger" högt eller pratar om allt och inget!
Jag ser på honom att han är lite besvärad. Och just i denna
stund så kom vi på att vi verken slipat eller oljat våran
nya grind till trädgården. ( som vi ska sätta upp ihelgen)
Shit pommes. Och jag som sitter i pjamas! Får väl ta å röra
på fläsket og byta om. Så få jag se Idol hemma hos Majbritt & Roger
(arnes föräldrar) istället.

Imorron är det jobb precis hela dagen och sedan snabbt som fan
åka till Stuvsta och spela innebandy. Hörs kanske imorron
om jag inte är hemma alltför sent! Ha de bra!
hej!

Inga kommentarer: