söndag 5 oktober 2008

ho.

Ja, Jag missade skriva igår, för igår så hände
det en massa saker. Tog lite sovmorron och gick inte upp förän
halv 10 typ! Efter det blev det helt bestämmt att vi skulle
ha lite fest här hemma på kvällen! Och jag räknade
upp allihoppa som skulle komma. 17 Stycken!! Shit-
tänkte vi. har ska alla få plats? Så vi bestämde oss för att
åka till ikea och köpa en påbyggnads del till soffan!
(nej, inte bara för vi skulle ha folk över, vi har funderat
ett bra tag på att köpa en del till, så då passa de ju bra
att göra det nu) Efter vi väl fått hem den å satt ihoppa den
så blev det dax för städning. Och efter det göra sig klar
för kvällen!
Kvällen vart väldigt rolig, kul att träffa alla igen! Super kul
Det var jätte längesdan alla träffades så! säkert en hel
månad sen. Och det är ganska länge, om man gemför med innnan
då vart de så att vi träffades varje helg!
(Lägger in någon bild senare!)

Idag har det då inte hänt mycket. mest legat å slappat
på soffan och tittat på film! the Love Guru! hehe. Inte
så värst bra. Men jag skulle ju vilja ha en sådan liten
matta han åker runder på. hehe det skulle vara kulit.
Snart så ska Arne åka iväg och spela match! Men jag tror att
jag blir hemma med lilla hugos och tittar på GossipGirl!:)
Äntligen! Vet ju ungefär vad som kommer hända. Har ju kommit
ganska långt i bökerna. Och så långt har de inte kommit i serien!
Men det ska bli kul iallafall!:)

Hörs sen! Hej!

Inga kommentarer: