måndag 27 oktober 2008

ljuva 90-tal?

åh halle da! shit pommes!
Borde egentligen gå upp å handla
eller slänga in en tvätt i tvätten!
eller resna ogräs i rabbatten !
Men nej ! Det tänker jag fantome inte göra!
vill jag sitta här idag så gör jag minnsan det!
Det är skönt. att inte göra något vettigt alls
just nu! Och det tänker jag faktiskt fortsätta med!
Fick nyss ett sms från lopp! haha, Säger bara
1sak JAG DÖR! och jag vet inte om jag ska
skratta eller gråta! alltså jag förstår mig verkligen
inte på vissa saker! Någon stans borde väl gränsen gå!?
åh just nu så längtar jag till tjoloppan slutar så vi kan sitta
och skratta och prata om detta förskräkligt gräsligast
av gräsligast på hela jorden., typ!

åh ljuva 90-tal! kanske borde ha det som tema på
min födelsedagsfest ?! hah! värt att tänka över
det förslaget i alla fall! :)
åh jaa, Fast vad ska man typ ha på sig! ?
Det jag minns mest i kläd-väg är ju typ
pantalånger och en gigantiskt stor t-skirt!
(hehe, Det var början på 90-talet då jag själv
inte var så gammal typ 5-6år) Men annars vad hade man då
på sig? min brorsa som är 5år äldre, (försöker få lite
flash.-backs från alla skolkataloger, Och tror minnsan
att jag ser en jävla massa sky-höga utsvängda jeans
samt jeans-jacka med runda sol-brillor- eller
jätte stora t-skirts med Spicegilrs på!!
Nej min bror hade inte på sig detta, utan tjejerna i hans klass)
Sen håret behöver vi ju inte tala om! Det vet ju alla!:)
hehe, Stort våfflat hår med gigantisk lugg! +
oftast ett mycket gräsligt diadem till! Gärna ett med
blommor på och ser ut att vara väldrigt ut-tvättat!
Åh fy fan vad man såg ut ? Shit. vad pinsamt! :)
åhoohåå! Kanske är det ett bra förslag till en tema fest?!
vi får väl se. ska ta upp det med loppan när vi ses senare ida!
åter kommer med vårat beslut sen!
Hej!

Inga kommentarer: