tisdag 28 oktober 2008

glidar vecka!

oja! Kom hem från jobb för ett litet tag sedan!
började klockan 07.oo imorse. Det känndes tufft,
men när jag väl kommit till kontoret och kollade
på veckans schema så blev jag genast på bättre
humör! Ledig imorgon igen!:) sen jobba halv-dag
på torsdag sedan ett o7.oo pass på fredag!
ah? Fy vad skönt! vist hade inte gjort mig nått om jag
fått jobba mer, har dock tillräckligt många ihop jobbade
timmar denna månad så ser mer den här veckan som
+ timmar :) Men sen nästa vecka får det gärna bli
lite mer att jobba! :) så det hoppas vi på att det blir också!

åh sen på lördag bär det av till Transås på Halloween/3oårs-
fest!:) det ska bli jätte kulit faktiskt, jag vet att jag var lite
emot det först, men nu så tycker jag det ska bli super-kul!

Vet ni vad? Idag cs 13.00 så blev jag sjukt sugen på Fondue.
åhh vad gott det skulle vara ! Ringde Arne och tänkte höra om
vi inte skulle fjäska in oss hos Arnes föräldrar och önska det som
måltid. men ack, dom skulle hem till Arnes farmor idag!
Så vi tänkte göra ett nytt försök på fredag!:D
men Mammi & Pappi. Jag skulle gärna vilja ha Fondue
när jag kommer ner till skåne sen nån gång!:)
så tänk på det, och jag tror att Chrille-Pille inte skulle
tacka nej till det ihäller! Så det så!

Ikväll så blir det mest tv-tittande så klart nya gossip-avsnittet
släpptes idag så det måste ses! Samt kanske en film eller två?
Jag kan ju faktiskt det, För jag är ju faktiskt ledig imorgon!
haha!

nej nu kallar hugos på mig! vi ska ut och leka i regnet! :)
hej!

Inga kommentarer: