lördag 11 oktober 2008

foootboll!

hoho har precis kommit hem, vart med Arne när han
skulle klippa sig! blev super fint:) han var så klart
fin innan också. men nu är han extra fin :)
ikväll är det fotboll . Sverige-Portugal
har inte riktigt bestömt var någon stans vi ska se
den, kanske til fredde (hemming kompis) fast vi får
se det är på fridemsplan och så fall måste majsan
passa lilla hugo, så det blir kanske att vi ser det
här hemma ändå . men det går ju lika bra det!
kanske det är någon stckare som vill se de här hemma
med oss?! vem vet. brukar alltid trilla in några när det
fotboll. :)

Annrs har vi sen inga planer alls för kvällen. dyker säkert
upp något, men har nte planerat något så det känns så
himla skönt. Det är nästan roligare att hitta på saker när
det inte är riktigt planerat. :)

Imorse så ringde farmor till oss. det var kul att prata med
henne, Jag tycker om min farmor & farfar så himla mycket
dom är så himla söta och snälla och bra, helt
klart världens bästaste farmor och farfar! <3

Funderar just nu på hur det kommer bli på julafton,
förra julen jobbade jag, så då kunde jag inte åka ner
till min familj i skåne. men jag skulle vilja göra de iår!
ska börja kolla på tåg-biljetter nu, annars lär de väl ta
slut bums! så måste kolla om det finns något kvar.
och så klart så ska lilla hugo vara med där nere såfall!
Han ska ha på sig en tomtedräkt:)

återkommer snart igen! Hej!

Inga kommentarer: