onsdag 8 oktober 2008

Fartfylld-dag!

vill ni veta när jag gick upp i morse?!
05.00! Ja, jag säger då det, Snacka om att
jag var lagom seg! Ush. Åkte till jobb och det
var snuskigt kallt ute, Gick hyfsat bra på jobb
idag tyckte jag! lagom med folk som ringde +
att jag slutade redan klockan 12.00 så det
var väl de som gjorde att det kändes så bra!:D
Åkte sedan hem och hämtade lilla Hugo och
vi traskade över till Mimmi & James. Och
gissa vem vi mötte som delade post i mimmis hus?
min lilla Tjoloppa! haha! Fantastiskt!

Loppis! :)

Sen kom lilla (snart mamma) Janet förbi också!
och vi bakade en kladdkaka med marshmellows!:)
Den blev tyvärr inte perfekt, råkade nog glömma
den i ungnen lite för länge så den blev lite torr!
Men så klart gick den att äta ändå:)
Sen rullade jag och Hugo hem vid sex tiden
och mötte upp Arne på Vivo.

Janet:)

Idag blev det pannbiff med potatis och gräddsås! mmm...
Och sen till Persbrant(oskyldigt dömd)
så ska vi äta någon kantarell grej som
Arne tycker så mycket om, Han har
försökt att laga det till mig 1 gång innan. men då
var det ingen höjdare direkt, så nu får en chans till
att få det bra! Blir det inte bra så är det kört för honom.
Inga mer kantareller för våran del, Så hoppas det blir bra.
(för hans skull)
Åh fick prata med en kollegas dotter idag på telefon,
hon är anställd på ett företag där man får chansen att jobba
som dagis-fröken fast man inte har någon utbildning.
Gick in idag och kolla upp det, då var sista ansökningsdagen IDAG! :S
och man skulle ringa dem innan kl 13.00 Så det var ju kört för
min del. Men jag ska ändå ringa imorron. så håll tummarna
för mig, så jag kanske kan få komma dit och prata med dem ändå!!
Jag hoppas verkligen! för det skulle jag verkligen vilja!

Nej nu ska jag Göra mig iordning för persbrant och
plocka fram saker till imorron!

Hej

Inga kommentarer: